Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
24.02.2017 21:11 - Благодарност
Автор: leonleonovpom2 Категория: История   
Прочетен: 5239 Коментари: 21 Гласове:
32

Последна промяна: 24.02.2017 21:22

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 Отправям я към всички, които ме подкрепяха през годините!
Но явно нещата са много загрубели
Не мога да деля мегдан с типове като Рустам, Маркнатан и Со Вероятно са и един и същ!
Няма да коментирам низостта им
Но явно се харесват на модераторите Водят колоната с измислени гласове!
Те, горните двама,   освиниха Кирил и Методий, та какво остава до мен
Нека си творят спокойно и да олайняват с протекция блога!
Нямам работа сред такива!
Моят "Апел" беше снет, по донос на някой от тях,  въпреки, че в него нямаше нищо обидно към никого!
А техните "творби", освен ,че са пародия на такива , гордо стоят!
Нека си стоят!
Толкова!



Гласувай:
32


Вълнообразно


Следващ постинг
Предишен постинг

1. leonleonovpom2 - Да, архивирах двата си постинга, ...
24.02.2017 21:55
Да, архивирах двата си постинга, свързани по различен начин с Левски!
Някакъв долен тип ме изкарва роднина на Левски, какъвто в никакъв случай не съм!
Друг подлец, станал преди време причина за смъртта на блогер, смята Левски за собствен?
Този, който няма право, даже да взима думата по темата Защото е омърсен и олайнен!
Един негодник! Отвсякъде!
И двата им постинга, като въшки са начело
цитирай
2. germantiger - Преспи и се върни
24.02.2017 22:07
Моя съвет е като на много други, които предполагам ще те призоват след мен, а именно:

- НЕ НАПУСКАЙ БЛОГА, ако това си решил

- на първа от доста време насам висят:
лични крамоли на един файтон боклук-хора
комунистически и русофилски глупости
по-рядко нещо друго

- ако напуснеш блог.бг секцията история ще загуби адски много!!

РУСТАМ И МАРКНАТАН ПИШАТ В 9 ОТ 10 СЛУЧАЯ ПРОСТОТИИ БЕЗ АРГУМЕНТ

КОГАТО ПИШАТ ЗА ТЕБ - ТОВА ЯСНО ЛИЧИ И Е КОНТРАСТ
цитирай
3. born - Напълно подкрепям казаното от germantiger !
24.02.2017 22:19
Въобще да не ти пука от когото и да било. Тук сме за да споделяме това, което мислим и чувстваме, а не да се съобразяваме с всеки комплексар, който си е поставил за цел да покаже, че е върха, въпреки че е едно голямо НИЩО !
"Утрото е по-мъдро от вечерта".
цитирай
4. leonleonovpom2 - Благодаря ти, Германтигър!
24.02.2017 22:32
germantiger написа:
Моя съвет е като на много други, които предполагам ще те призоват след мен, а именно:

- НЕ НАПУСКАЙ БЛОГА, ако това си решил

- на първа от доста време насам висят:
лични крамоли на един файтон боклук-хора
комунистически и русофилски глупости
по-рядко нещо друго

- ако напуснеш блог.бг секцията история ще загуби адски много!!

РУСТАМ И МАРКНАТАН ПИШАТ В 9 ОТ 10 СЛУЧАЯ ПРОСТОТИИ БЕЗ АРГУМЕНТ

КОГАТО ПИШАТ ЗА ТЕБ - ТОВА ЯСНО ЛИЧИ И Е КОНТРАСТ


Истинските приятели си личат в такъв момент!
Да, ще видя дали ще има нормализация или още по-голямо настървение!
Типично за лудите!
Но, докато " творби" от рода на двамата/ а може и да е само един/, са в класацията, постингът ми, свързан по някакъв начин с Левски няма работа , даже в блога ми Затова го архивирах, поне за сега!
Казал съм и на двамата, като са такива велики автори, да си представят публикациите- в списания, във вестници, навсякъде
Даже им поставих условие за допущане на лайняните им коментари- списък с някакви публикации някъде!
Няма го , разбира се! Кой ще публикува подобни изцепки!?
Да, това ,което правят е присъщо за закоравял комплексар, каквито си са и наистина
той дълбоко в себе си знае, че е нищожество, но го избива с обвинения към всички други, че те са такива
Никой качествен човек няма да се занимава непрекъснато, във всеки постинг с това, колко ниско стоят другите И каква висока позиция в същото време заема той
Критик над критиците!
Посредствен ум, ще учи другите!?

Благодаря ти, приятелю!
Да си жив и здрав!
цитирай
5. leonleonovpom2 - благодаря ти, Стефане!
24.02.2017 22:41
born написа:
Въобще да не ти пука от когото и да било. Тук сме за да споделяме това, което мислим и чувстваме, а не да се съобразяваме с всеки комплексар, който си е поставил за цел да покаже, че е върха, въпреки че е едно голямо НИЩО !
"Утрото е по-мъдро от вечерта".


Да, прав си, няма да бързам!
но на такова безобразие не ми се иска повече да съм заложник
Да, точно така, поведение на типични комплексари
Вместо нещо смислено да напишат, занимават се с това, какво и как пишат другите
Ама чакай, ти с нищо не си се доказал, че да бъдеш съдник?!
Мислят, че унижавайки някого, го поставят там, където им се иска да бъде
Пределно ми са ясни, за да се опитват с лакърдии да ме заблудат!

Благодаря ти още веднъж приятелю!

Да си жив и здрав!

П.П.
Отдавна имам съмнения, че са един и същ, вероятно има и още няколко профила освен Рустам и маркнатан
Как , след дълго отсъствие, не дакъсня да се появи и вторият " юнак"! Коментира постинг, в който няма данни да е влизал?1
цитирай
6. germantiger - :)
24.02.2017 22:45
Дълбоко в себе си (предполагам) рустам и маркнатан ще празнуват, ще се радват и ще се разлеят в сардонистични усмивки ако напуснеш блога вследствие на техните постинги.

Тези хора изпитват удовлетворение от това в блога.

.бава им се майкЯта, като седиш и пишеш в блог.бг, за това продължавай да го правиш1
цитирай
7. leonleonovpom2 - Да, така е , приятелю!
24.02.2017 23:21
germantiger написа:
Дълбоко в себе си (предполагам) рустам и маркнатан ще празнуват, ще се радват и ще се разлеят в сардонистични усмивки ако напуснеш блога вследствие на техните постинги.

Тези хора изпитват удовлетворение от това в блога.

.бава им се майкЯта, като седиш и пишеш в блог.бг, за това продължавай да го правиш1


Така е, това е целта им!
Да не пиша!
Аз нямам гръмката цел на маркнатана- да уча другите
Да, споделям, но съм далече от мисълта да съм водач на другите и учител
Никого и не задължавам да ме чете и следва Отстоявам позиции, които считам за прави
Не ми е в характера да развявам бяло знаме
Особено пък от такива дразнители
Точно за това, което пишеш, да не им направя сатанинския кеф, не бива да спирам
Но ще преценя и други неща

Лека нощ, Германтигър!
цитирай
8. merlin68 - Премисли добре! Има много повече ...
24.02.2017 23:23
Премисли добре!
Има много повече хора които те четат, коментират и са положително настроени към теб. Винаги и навсякъде обаче има и такива на обратния полюс, не може да очакваш да ги няма. Ти не си вчерашен, изминал си дълг житейски път и сигурен съм, че по него си срещал не един и двама като персонажите които споменаваш.
Това е едната страна, другата е, че това което правиш тук е важно да ти носи удовлетворение и приятни емоции. Ако тази незначително малка групичка те дразни толкова много, може би не си струва наистина да си тровиш нервите тук с тях.
Преценката е твоя, аз не знам какво да те посъветвам, всеки приема нещата различно. Мен лично подобни хора не са в състояние въобще да ми накривят капата, за мен понякога дори е удоволствие подобно отношение:)... ако ги няма дори ми доскучава... е понякога и аз се дразня, но значително по-малко отколкото ако настъпя някоя кучешка фъшкия.
Що се отнася до последната изява на даскЪла, да използва Левски за да плюе по теб и други хора... какво да ти кажа - това е ужасно жалка простотия... нещо като плъх адвокатстващ на лъва. Преди време един тук със същия манталитет бе обругал паметта на загиналите в Батак ползвайки ги като помагало за риторичното си сравнение на комунистите и еничарите. Използването на национални герои и светини като трибуна върху която да блесне чудната ти мисъл е супер мерзко занимание.
За Натан това не важи, той може да си маже където си ще, не е българин та му е позволено.
цитирай
9. leonleonovpom2 - Благодаря ти, приятелю Мерлин!
24.02.2017 23:36
merlin68 написа:
Премисли добре!
Има много повече хора които те четат, коментират и са положително настроени към теб. Винаги и навсякъде обаче има и такива на обратния полюс, не може да очакваш да ги няма. Ти не си вчерашен, изминал си дълг житейски път и сигурен съм, че по него си срещал не един и двама като персонажите които споменаваш.
Това е едната страна, другата е, че това което правиш тук е важно да ти носи удовлетворение и приятни емоции. Ако тази незначително малка групичка те дразни толкова много, може би не си струва наистина да си тровиш нервите тук с тях.
Преценката е твоя, аз не знам какво да те посъветвам, всеки приема нещата различно. Мен лично подобни хора не са в състояние въобще да ми накривят капата, за мен понякога дори е удоволствие подобно отношение:)... ако ги няма дори ми доскучава... е понякога и аз се дразня, но значително по-малко отколкото ако настъпя някоя кучешка фъшкия.
Що се отнася до последната изява на даскЪла, да използва Левски за да плюе по теб и други хора... какво да ти кажа - това е ужасно жалка простотия... нещо като плъх адвокатстващ на лъва. Преди време един тук със същия манталитет бе обругал паметта на загиналите в Батак ползвайки ги като помагало за риторичното си сравнение на комунистите и еничарите. Използването на национални герои и светини като трибуна върху която да блесне чудната ти мисъл е супер мерзко занимание.
За Натан това не важи, той може да си маже където си ще, не е българин та му е позволено.


Да, точно си описал ситуацията
Да, много препятствия съм имал по пътя си
Но не от такива неинтелигентни като тези от двата профила
И това е по- дразнещото
Натан е отрепка, с болна глава Той си е директно за психото, вероятно идва и оттам
И на най- големия си враг не бих си позволил да се бъркам или да замесвам семейството му
А той с болния си мозък го има като тема
Историята му се била открила Ами само за това е за Карлуково Луд за връзване
И той ще учи другите?
Да, ще помисля, приятелю!

Лека нощ, Мерлин!
цитирай
10. born - Утрото е по мьдро
25.02.2017 08:29
Добро утро , Ваньо. Сега си спомних колко кофти ми ставаше в началото, когато някой подобен ме разстройваше . Сега не трия коментари, защото подобно нещастни селски идиоти ме забавляват. Изненадва ме само поведението на Рустам, който по принципу не е так ьв, Освен ако директно го атакуваш.Марк е ясен ... пьлно психо - боцман. Хубав
Ден и горе главата.
цитирай
11. palada - Не се коси!
25.02.2017 08:59
С тебе сме!
цитирай
12. didanov - здравей Леоне
25.02.2017 09:22
Сволочь има навсякъде...Но проблема на блогбг е в помпането на постинги за щяло и нещяло с цел евтина сензация.тоест системата е опорочена не спазват собствените си правила и няма индикации за подобрение, както повечето неща в бг. Но това не е причина човек да следва пътя, който е избрал, за това имаш пълната ми подкрепа в това което правиш. Поздрави
цитирай
13. leonleonovpom2 - Добро утро, Стефане!
25.02.2017 10:28
[quote=born]Добро утро , Ваньо. Сега си спомних колко кофти ми ставаше в началото, когато някой подобен ме разстройваше . Сега не трия коментари, защото подобно нещастни селски идиоти ме забавляват. Изненадва ме само поведението на Рустам, който по принципу не е так ьв, Освен ако директно го атакуваш.Марк е ясен ... пьлно психо - боцман. Хубав
Ден и горе главата.[/quote

Благодаря ти за разбирането!
Да , аз също се забавлявам, но има определена граница!
Когато за материал, в който си вложил сърце и душа ти изтипосват и то серийно постинги, че си лъжец и други подобни гнусотии, чашата прелива!
Шо за инфантилност, това е присъщо за деца в детска градина да ковладят- по старобългарски /сега с тази дума може да има поресен постинг - колко е стара-малко, по- или най?/ и да търсят подкрепа за стореното
И да е засегнат с нещо, направи го един два пъти и толкова!
С какво е засегнат, има лични, да каже!
Може да е само с едно, той добре си го знае Но то не идва от мен, беше обект на дълги коментари, в който не съм взимал участие! Защото не бях в течение....
Но подобна позиция от него на мой критик и ментор не приемам
Може по принцип, но от доказан, с качества човек! Мога да ги изредя, но да не пропусна някой, няма да го правя Те се знаят!
Той не се вписва в това
Не е достатъчно да имаш чувство за превъзходство Наистина трябва да превъзхождаш Бил доказан не знам си какъв си
Първо, това ни най- малко не ме интересува и второ такива "доказателства", след като ми се натрапват, подлежат на проверка
Всъщност проверката показва липсата на това, което твърди
Ще реархивирам постинга където косвено се засяга Левски- Давам му право да направи подробен анализ- къде поругавам Левски в текста?
И с какво?
Въпреки ,че се чувствам омерзен
Първо, гавра е гочно той да се вживява като някакъв пазител на Левски
Спирам, да се успокои топката!
Да, ще го реархивирам за днес само!
Иначе съжителството му с "водещите " постинги е наистина поругаване!

Хубав ден, приятелю!
цитирай
14. leonleonovpom2 - Благодаря ти, Татяна!
25.02.2017 10:37
palada написа:
С тебе сме!


Няколко думи, но колко сила има в тях!
В живота съм понасял много незаслужени удари
Хиените имат явно вродено чувство, къде да атакуват
Но на пръсти се броят тези, които не са получавали заслуженото
Трогнат съм!

Хубав ден ти пожелавам!
цитирай
15. leonleonovpom2 - Здравей, Диляне!
25.02.2017 10:55
didanov написа:
Сволочь има навсякъде...Но проблема на блогбг е в помпането на постинги за щяло и нещяло с цел евтина сензация.тоест системата е опорочена не спазват собствените си правила и няма индикации за подобрение, както повечето неща в бг. Но това не е причина човек да следва пътя, който е избрал, за това имаш пълната ми подкрепа в това което правиш. Поздрави


Благодаря ти приятелю , за подсрепата!
Не съм планирал подобен материал, но крлоаката нтаистина е голями, както и миазмите, които се разнасят от нея
Чудя се, свалиха ми един постинг, в който нямаше нищо обидно към автора на друг, русофобски , до ярко червено
Хайде сега, лично право е Но понеже госпожата коментираше компетентно военни действия, позволих си да припомня, че жената няма призвание да води войни Има друго- да ражда и да отглежда деца! И само за това постингът беше свален
Както и " Апел" По донос, ясно от кого
А тук, с приматски обиди, на първа линия
Ами наистина са тъпанари, да обидя на място и аз
Обясних им какво означава алхимик Че нямам общо с него
Че велик алхимик е пълна глупост! По начало ной- добрите химици, значи и големи, велики, са се занимавали с алхимия Нютон например
Какво значи велик алхимик!?
Велик, велик химик! Предендира ,че е литератор! Тази тафтология би трябвало най- малкото да го дразни!
И това изтипосано в заглавие Евтина популярност за чужда сметка Със снимката, с която се кипреше доскоро, спокойно бих могъл да го нарека фатмака!...
Явно ,както пишеш , има двоен стандарт!
Защо?

Хубав ден, приятелю!
цитирай
16. leonleonovpom2 - Хайде, Рустаме!
25.02.2017 11:04
Ясно ми е ,че си любител на евтина популярност за чужда сметка
Реархивирах постинга Давам ти право да се изявиш като литератор
Направи му разбор- къде в основния текст е поруган Левски и с какво?
Днес!
Но!
Бъди мъж , а не подъл страхливец, както досега!
Разборът тук на място, а не дистанционно
Иначе ще те обявя за страхливец с допълнение!
Само днес!
После го архивирам
Пост действия в тази насока ще обявя за кражба Интелектуална
Покажи един път, че не си подъл страхливец!
Да видим!
Денят е твой!
цитирай
17. zaw12929 - ТОВА МИНАВА СЪС СМЯХ! ОПИТАЙ!
25.02.2017 12:43
В Блог.бг да прилагаме принципите на православието, да бъдем събеседници, всеки казва думата си и с внимание да приема друго-мислещия, мнение, статия, коментар: да се опитаме, за да не ставаме слуги на омразата:

ЛЮБОВ е Да слушаш, без да прекъсваш

Говорейки, да не обвиняваш

Давайки, да не съжаляваш

Да се молиш непрестанно/Да споделяш с Бог за съвет и помощ, която винаги идва навреме.

Да отговаряш, без да спориш

Да споделяш, да не забравяш

Да се наслаждаваш, без да се оплакваш

Да се доверяваш без колебание

ИСТИНАТА, която дава здраве и дълголетие

Да прощаваш,без да наказваш

Обещавайки, да не забравяш

ВИЖ ВИДЕОТО : https://www/watch?v=IeCNl4KQzd8

ЗЛОТО Е НЕЩОТО, КОЕТО НЕ СЪДЪРЖА ЛЮБОВ НАПРИМЕР ВОЙНА
цитирай
18. leonleonovpom2 - Благодаря ти ,Зав!
25.02.2017 13:32
Добър съвет, съгласен съм!
Но това трябва да е двустранно!
Не може да обичаш, а насреща да имаш порой от злоба и омраза!
Знаеш, че не съм водеш в такова деяние
Че подкрепям и насърчавам!
Но много се лъжат тези, които смятат ,че съм безсилен и могат да безчинстват с мен
Има два пътя:
- Нямам работа с подобна измет
-Или да ги измета!

Хубав ден, Зав!
цитирай
19. batogo - !!!:))) Такава е истината, Иване!
25.02.2017 19:07
Генетичният въшкарлък изисква винаги да излиза начело, без да е чело, а условията у нас благоприятстват за това.
Хубава вечер, приятелю и хич да не ти пука от такива...!
цитирай
20. leonleonovpom2 - Благодаря ти приятелю за съвета!
25.02.2017 19:26
batogo написа:
Генетичният въшкарлък изисква винаги да излиза начело, без да е чело, а условията у нас благоприятстват за това.
Хубава вечер, приятелю и хич да не ти пука от такива...!


Да, те са упорити като кърлежи когато си нарочат някой! Захапват и не пущат!

Сродни душици, няма какво друго да се чака от тях!
Недоказали се с каквото и да е, смятат ,че призванието им е, те аутсайдерите, да съдят и оценят останалите?!
С какво право?!
Знам ,че са измет, недоразумение, комплексари,психари, но понякога се впрягам!
Точно заради това!

Хубава вечер, Огняне
цитирай
21. leonleonovpom2 - Давай, Рустаме!
25.02.2017 20:22
leonleonovpom2 написа:
Ясно ми е ,че си любител на евтина популярност за чужда сметка
Реархивирах постинга Давам ти право да се изявиш като литератор
Направи му разбор- къде в основния текст е поруган Левски и с какво?
Днес!
Но!
Бъди мъж , а не подъл страхливец, както досега!
Разборът тук на място, а не дистанционно
Иначе ще те обявя за страхливец с допълнение!
Само днес!
После го архивирам
Пост действия в тази насока ще обявя за кражба Интелектуална
Покажи един път, че не си подъл страхливец!
Да видим!
Денят е твой!


Наглецът продължава с "интелектуалните" си упражнения за моя сметка
Явно е силно вдетинен!
Кръвните му братя и сестри ,с възхита му пригласят
Да ,занимание, съответстващо на нивото им
Инфантили!

А той тръгнал да ми обяснява какво означавало алхимия Излишно ровене в енциклопедията, с цел да ме ограмоти?!
Чудя се на някои, до каква степен стига идиотията им!

Не, няма заради няколко толерирани негодници да си архивирам постингигте
Те не заслужават това!
Той е страхливец, нагъл при това!
Да си пише подобията на постинги и да обира овациите на публиката си
Не ме интересуват!
Той и другите като него!
Нямат и място да коментират при мен ! Всичко ми е ясно за тях, няма какво да науча от и за тях
Да не се хабят, знаят кои са!

Така ,че и той!
Тука да надзърта като крадец и беж в кочината му
И няма и защо да надзърта, с цел информация за поредното му лайняно произведение за мен
Да си го яде!

Никъде не съм казвал че напущам Да, допитвал съм се и съм поставял работата на кантар Ако колегите тук бяха подкрепили в" Апел" желанието МУ да напусна, който по негов донос беше снет, щях да го направя! Но дори и снет, благодарение на него, никой не изяви подобно желание, напротив!
Сега просто изказах благодарност на хората, много различни от него
Това ,че съм казал ,че нямам работа сред подобните му, не означава, че напущам!
Напущам само тях!Сред тях нямам работа!
Явно на всичкото отгоре си имам и работа с дебил
Не можещ да асимилира прочетеното
За кой ли път!?

цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: leonleonovpom2
Категория: История
Прочетен: 9138155
Постинги: 1348
Коментари: 29647
Гласове: 102598
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031